Reklama Facebook Ads pozwala trafić do konkretnej grupy odbiorców jeszcze nim ta zaczyna szukać usług czy produktów, które oferujesz. Dzięki precyzyjnemu doborowi użytkowników, którym reklama ma się wyświetlać jesteśmy w stanie osiągnąć założone wcześniej cele. Cele mogą być różne: od zwiększenia odwiedzin na Twojej stronie, po poinformowanie użytkowników o evencie, który organizujesz, albo usłudze, którą świadczysz. Celem może być także samo zwiększenie polubień Twojej strony na Facebooku. Reklamy wyświetlane są użytkownikom Facebooka oraz popularnego serwisu Instagram, zawierają nagłówek, treść oraz grafikę. Podobnie jak w reklamach Google Adwords określamy potrzebny budżet, a opłata pobierana jest za kliknięcie użytkownika w reklamę.
Czy warto korzystać z takiej formy promocji w sieci? To my przeanalizujemy czy reklama w social media jest odpowiednia dla Ciebie.

 Plusy reklamy w social media:

 

  • zwiększenie popularności Twojej firmy,
  • precyzyjne kierowanie reklamy,
  • dotarcie do szerokie grona odbiorców,
  • płatność za klikniecie w reklamę.