Kampania Google Ads

Natychmiastowy efekt!

Google Ads (Adwords) pozwala na natychmiastowy efekt, całkowitą dowolność jeśli chodzi o dobór słów kluczowych, a także niezwykle precyzyjne kierowanie reklamy na konkretną grupę odbiorców. Co ważne płatność naliczana jest nie za wyświetlenie reklamy, a za przejście użytkownika na stronę poprzez właśnie tę reklamę.

Linki sponsorowane to rozwiązanie proponowane przez Google wszystkim tym, którym zależy na reklamie bez ograniczeń, szytej na miarę.

Reklama w sieci wyszukiwania

Reklama w wyszukiwarce Google jest podobna do wyników naturalnych, jednak pozwala na wyświetlenie jej natychmiast po uruchomieniu kampanii, wyświetlanie jej wyłącznie określonej grupie odbiorców (np. z danego miasta) oraz o określonej porze dnia. Jest dużo bardziej elastyczna w porównaniu do pozycjonowania, pozwala na szybką zmianę słów kluczowych oraz daje możliwość korzystania z licznych rozszerzeń reklamy, takich jak numer telefonu, linki do podstron, opinie i lokalizacje. Reklama w sieci wyszukiwania jest świetnym uzupełnieniem pozycjonowania, ale może też stanowić samodzielny kanał reklamy. Zalecana szczególnie w przypadku częstej zmiany oferty, dla firm z branż sezonowych, a także firm o wyspecjalizowanym profilu odbiorcy oraz dopiero wchodzących na rynek.


 Plusy Google Ads w sieci wyszukiwania:

  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce,
  • idealne rozwiązanie dla nowych stron lub promocji nowej oferty,
  • narzędzie do weryfikacji słów kluczowych,
  • świetne rozwiązanie dla firm z branż sezonowych lub często zmieniających ofertę,
  • elastyczność,
  • kierujesz reklamy na wąską grupę odbiorców,
  • liczne rozszerzenia – atrakcyjny wygląd reklamy,
  • pełna kontrola nad wydatkami,
  • reklama w określonych ramach czasowych.

Reklama w sieci partnerskiej

Reklama bannerowa inaczej displayowa lub tekstowa na popularnych serwisach internetowych o tematyce związanej z branżą klienta. Reklama ta pozwala trafić do odbiorców o określonym profilu, często wykorzystywana jako reklama brandingowa. Dzięki takiemu rozwiązaniu budujemy wizerunek firmy w oczach odbiorców. Ponadto sprawdza się w przypadku nietypowych, niszowych branż.

  • wiele formatów reklam,
  • przyciąga uwagę na wcześniejszym etapie zakupu,
  • precyzyjnie kierujesz reklamy,
  • nawiązujesz kontakt z klientami,
  • zyskujesz lojalność klientów,
  • zwiększasz świadomość marki.

Google Shopping

Jest to reklama produktowa dedykowana sklepom internetowym. Polega na wyświetlaniu zdjęcia produktu wraz z ceną i nazwą po wpisaniu przez użytkownika frazy związanej z danym produktem w wyszukiwarce Google. Może być traktowana jako jedyny kanał reklamowy lub uzupełnienie innych kampanii w internecie. Koszt kliknięcia zainteresowanego produktem użytkownika jest niższy niż w przypadku klasycznej reklamy Google Adwords w sieci wyszukiwań. Reklama Google Shopping wyświetlana jest zawsze powyżej wyników naturalnych oraz nad reklamami Google Adwords.

  • atrakcyjny sposób prezentowania oferty w wyszukiwarce,
  • płacisz za kliknięcie zainteresowanego Twoim produktem użytkownika,
  • kliknięcie zainteresowanego Twoim produktem użytkownika kosztuje mniej niż kliknięcie w standardową reklamę Adwords,
  • reklama Google Shopping wyświetla się zawsze nad reklamą Google Adwords i nad wynikami naturalnymi.

Remarketing

Co to jest Remarketing?

Remarketing jest rozwiązaniem pozwalającym nakłonić utraconych użytkowników do powrotu na stronę. Jest to reklama wyświetlana w serwisach internetowych przeglądanych przez użytkownika, który był na naszej stronie, ale nie zdecydował się na zakup czy kontakt z firmą.

Remarketing jest świetnym sposobem dotarcia do niezdecydowanych użytkowników.

Plusy Remarketingu

  • atrakcyjna reklama graficzna prezentowana wyłącznie zainteresowanym użytkownikom,
  • przekonujesz niezdecydowanych użytkowników,
  • budujesz świadomość marki,
  • przypominasz o swojej firmie i o ofercie,
  • idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych,
  • precyzyjnie kierujesz reklamy.

Reklamy Mobilne

Reklamy Mobilne pozwalają na dotarcie do użytkowników korzystających z nowoczesnych telefonów komórkowych, które obecnie bardziej przypominają przenośne komputery niż urządzenie do dzwonienie. Reklama ta wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania na komórkach oraz witrynach dostosowanych do urządzeń mobilnych takich jak np. YT. Jest to reklama tekstowa, graficzna, video, reklama aplikacji oraz "tylko połączenia". Trafia do 75% polaków i polek korzystających ze smartphonów, a jest to grono użytkowników, które wciąż się powiększa.

Plusy

  • trafiasz do coraz większego grona użytkowników smartphonów,
  • atrakcyjna reklama tekstowa,
  • graficzna video i inna,
  • mnogość rozwiązań,
  • nie tylko dla stron responsywnych,
  • liczne rozszerzenia,
  • natychmiastowy efekt,
  • elastyczność

Reklama nad konkurencją

Zmierz się z konkurencją

Umiejętne prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords) pozwala na wyświetlanie reklamy Twojej firmy nad reklamą konkurencji. Świetnie sprawdza się dla tych, którzy wchodzą dopiero na rynek i muszą zmierzyć się z firmami, która są już rozpoznawalne. Nie jest to reklama agresywna, dzięki niej promujesz siebie, gdy ktoś szuka firmy z tej samej branży.

Plusy reklamy nad konkurencją

  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce na hasła związane z konkurencją,
  • budujesz rozpoznawalność marki,
  • stajesz się alternatywą,
  • zyskujesz na popularności konkurentów.

Zobacz etapy naszych działań

Poznaj szczegóły krok po kroku!

bottom steps