Analiza potencjału strony

(jak Twoją stronę widzi Google, jak widzą ją Twoi klienci, jak widzi ją programista)

Kiedy dostaniemy od Ciebie zapytanie o wycenę pozycjonowania najpierw szczegółowo sprawdzimy potencjał Twojej strony. Weryfikujemy m.in. to jak wyszukiwarka Google widzi i ocenia Twoją stronę. To ważne, ponieważ niektóre serwisy internetowe wymagają gruntownych zmian i przebudowy, a nie tylko optymalizacji. Nie ma jednak sytuacji bez wyjścia, poza tym, że zajmujemy się promocją serwisów internetowych w sieci, tworzymy strony www. Dlatego ewentualna przebudowa nie stanowi dla nas problemu. Zawsze informujemy na czym stoimy jeszcze przed przystąpieniem do prac. 

Analiza działań konkurencji

(jak promują się Twoi konkurenci, jaki jest Twój udział rynku, a jaki może być z naszą pomocą)

Poza analizą sytuacji  Twojej firmy, sprawdzamy działania konkurencji. Chcemy wiedzieć z kim będziemy konkurować o wysokie pozycje w wyszukiwarce. Rozmawiamy na temat Twoich oczekiwań względem nas i samego pozycjonowania, prognozujemy czas oczekiwania na efekt.

Analiza fraz

(frazy z potencjałem, średnia miesięczna liczba wyszukiwań, trendy, sezonowość, frazy z długim ogonem)

Po analizie możliwości i potrzeb Twojej firmy, a także branży i konkurencji – przystępujemy do analizy fraz, po których użytkownicy szukają Twoich produktów i usług. Korzystamy przy tym z odpowiednich narzędzi, które podają statystyki dotyczące ilości wyszukań danej frazy w miesiącu, trendów, tendencji sezonowych itd. Odrzucamy frazy, które mogą generować duży ruch, ale niekoniecznie zapewniają konwersje. Są to najczęściej frazy słownikowe, jednowyrazowe, frazy o dużej pojemności semantycznej. Konsultujemy frazy z Tobą, ponieważ nikt nie zna lepiej Twojej branży niż właśnie Ty sam.

Wycena i podpisanie umowy

(usługę pozycjonowania proponujemy w dwóch modelach rozliczeniowych -  to Ty decydujesz, który jest odpowiedni dla Ciebie)

Następnie przystępujemy do wyceny. Dajemy Ci możliwość wyboru odpowiedniego dla Ciebie modelu rozliczeniowego. Zapewniamy uczciwie warunki umowy, uważamy, że tylko sukces pozycjonowania ma Cię z nami związać na dłużej. Po podpisaniu umowy otrzymujesz dostęp do czytelnego Panelu Klienta, gdzie znajdziesz wszystkie ważne i mniej ważne informacje na temat fraz i pozycji.

Optymalizacja serwisu

(to wszystko na czym Ty nie musisz się znać, bo my wiemy najlepiej jak to zrobić)

Po podpisaniu umowy przystępujemy do optymalizacji serwisu, na którą zwykle składa się:

  • dopasowanie nagłówków, meta tagów title, description,
  • optymalizacja struktury linków i kodu źródłowego,
  • działanie związane z poprawnym dostępem robotów wyszukiwarek do strony,
  • konfiguracja i instalacja narzędzi takich jak Google Analytics, Search Console, Mouse Flow,
  • zdarza się, że potrzebna będzie również redakcja treści na stronie.

Link Building

(bardzo trudne słowa)

Kolejnym krokiem w pozycjonowaniu jest Link Building – czyli działanie zewnętrzne, którego nie widzisz, ale które odczujesz, gdy rozdzwonią się telefony, a na skrzynkę mailową zaczną spływać zapytania od nowych klientów.

Monitoring strony, analiza wyników działań, wnioski

(wysokie pozycje to nie wszystko, monitorujemy również ruch jaki one generują oraz zachowania użytkowników na stronie)

Przez cały ten czas nie przestajemy monitorować strony i na bieżąco dostosowujemy ją do coraz bardziej wyśrubowanych wymagań wyszukiwarek. Analizujemy również zachowanie użytkowników na Twojej stronie. Wszystkie te elementy składają się na sukces pozycjonowania, który nie jest mierzony wyłącznie wysokimi pozycjami. 

Wprowadzamy zmiany

(dobrze przeczytałeś)

Zmiany we frazach nie są oczywiste. Pozycjonowanie to proces długofalowy, dlatego fraz nie zmienia się zbyt często. Jednak z doświadczenia wiemy, że z czasem oferta się rozszerza, firma ewoluuje, a Tobie zależy na coraz szerszej widoczności w Google. Nie spoczywamy na laurach zgodnie z myślą „musisz iść do przodu, jeśli stoisz w miejscu to się cofasz...” proponujemy Ci kolejne rozwiązania, które pozwolą rozpędzić Twój biznes i przegonić konkurencję.