Pozycjonujemy tylko tam, gdzie szukają klienci

SEO oznacza search engine optimization czyli optymalizację dla wyszukiwarek. Jest to działanie mające na celu dostosowanie Twojej strony do algorytmów wyszukiwarki tak, by to właśnie Twój serwis internetowy pojawił się jak najwyżej na stronie wynikowej i żeby właśnie do Ciebie trafiali użytkownicy zainteresowani ofertą z Twojej branży. Pozycjonowanie to działania w obrębie Twojej strony oraz działania na zewnątrz polegające na Link Buildingu. Pozycjonowanie to proces długofalowy i czekając na jego efekty należy uzbroić się w cierpliwość.

Przy pozycjonowaniu poza optymalizacją serwisu jest bardzo ważny dobór słów kluczowych. Wymaga to analizy zachowań użytkowników w internecie. Zbyt ogólna fraza może spowodować dużą ilość wyświetleń strony w wyszukiwarce przy niewielkiej konwersji, dlatego dobrze jest inwestować w widoczność strony pod większą ilością fraz z tzw. długim ogonem (long tail) - kilku wyrazowych, a co za tym idzie – bardziej precyzyjnych. Przy wyborze słów kluczowych nie pozostajesz sam, możesz skorzystać z doświadczenia i wiedzy naszych specjalistów, którzy przygotowywali kampanie dla wielu firm z różnych branż. Starannie dobieramy wyrażenia kluczowe na podstawie statystyk ich wyszukań, tak by wysokie pozycje równały się wysokiemu ROI – zwrotowi z inwestycji. Pamiętaj że niektóre frazy mogą generować duży ruch na stronie bez zwrotu z inwestycji, dlatego tak ważne jest, aby dobór fraz był podparty szczegółową analizą.

 

Proponujemy pozycjonowanie w dwóch modelach rozliczeniowych: