Optymalizacja witryny oraz Link Building w modelu płatności za efekt, jest ulubioną formą rozliczania się za pozycjonowanie przez naszych Klientów. Płatność uzależniona jest od osiągniętych pozycji na daną frazę oraz od czasu, na jaki strona wyświetlana była na danej pozycji. Płatność jest oparta o indywidualną wycenę fraz. Reagując na zmiany, jakie zaszły w wyszukiwarce udoskonaliliśmy model rozliczania się za efekt dodając do umowy zapis mówiący o limicie – maksymalnej miesięcznej kwocie do zapłaty, która stanowi 70% wyceny fraz. Pozwala to na wybór większej ilości fraz do pozycjonowania, co obecnie przynosi lepszy efekt. Płatność w tym modelu rozliczeniowym następuje wyłącznie w sytuacji osiągnięcia wysokich pozycji i nie przekracza z góry ustalonego limitu. Tak jak w modelu abonamentowym efekty naszych prac są prezentowane w prostym Panelu Klienta. Nie pobieramy opłat aktywacyjnych oraz nie narzucamy Ci trudnych do wypowiedzenia umów. Zależy nam na Twoim zadowoleniu i tylko to ma Cię z nami związać na dłużej.

 

Plusy modelu płatności za efekt z limitem:

 

  •  brak opłaty aktywacyjnej
  • limit cenowy
  • płatność za efekt
  • duża ilość skutecznych fraz
  • czytelny Panel Klienta
  • optymalizacja strony
  • pełna analityka danych
  • bezpieczeństwo działań

Google Maps – Niezbędne jeśli działasz lokalnie

Zaznaczenie swojej obecności w Google Maps to już właściwie przymus. Google lubi, kiedy korzysta się z jego produktów. Zwróć uwagę, że wyniki z Google Maps pojawiają się nad wynikami organicznymi. Im bardziej zadbany profil w mapkach, tym większa szansa na wysoką pozycję. Warto wykorzystywać wszystkie nowości, które wypuszcza Google, szczególnie, że to nic nie kosztuje. Użytkownicy chętnie korzystają z mapek szczególnie szukając lokalnie firm, sprawdzając jak dojechać, a także szukając opinii na Twój temat. Rozbudowany profil w mapkach to ukłon w stronę użytkowników, którzy są blisko Ciebie. W ramach pozycjonowania stworzymy i zoptymalizujemy Twój profil w mapkach.