Remarketing

Remarketing to narzędzie, które pozwala wyświetlać reklamę wszystkim tym użytkownikom, którzy w wyniku innych działań promocyjnych trafili na Twoją stronę, ale nie dokonali zakupu, nie wypełnili formularza czy nie wykonali innej pożądanej czynności. Dzięki remarketingowi przypominasz internaucie o swojej ofercie w momencie, gdy przegląda inne strony www.

Remarketing pozwala utrwalić wizerunek Twojej marki oraz zwiększa szanse wyboru Twojej oferty. Reklama graficzna wyświetlana jest na strona partnerskich użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale jeszcze nie zdecydowali się na kontakt z Tobą czy na zakup Twoich produktów. Pozwala przekonać niezdecydowanych użytkowników. W nienachalny sposób przypominasz o swojej firmie użytkownikom, którzy są zainteresowani Twoją ofertą, tym samym budujesz świadomość marki w internecie.

Remarketing dynamicznym jest świetnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych. Polega na wyświetlaniu niezdecydowanemu użytkownikowi dokładnie tego produktu, który przeglądał na sklepie. Ułatwia to znacznie użytkownikowi przejście do sklepu i finalizację zakupu.