Reklamy Mobilne

Wyniki Mobile
Reklama dostosowana do wyników mobilnych i stron responsywnych to odpowiedź na zmieniajacy się świat. Niemal każdy korzysta ze smartphonów, a 80% ich włascicieli surfuje dzięki nim po sieci. 64% użytkowników smartphonów wyszukuje za jego pośrednictwem informacji o produkcie i dokonuje zakupu. Wiesz o tym, dlatego przygotowałeś specjalnie dla tych użytkowników swoją stronę mobilną (jeśli nie, zrób to jak najszybciej!). Na tym jednak nie koniec - zareklamuj się w Wynikach Mobilnych! Nasi specjaliści dostosują kampanię Adwords do wyświetleń w wynikach mobilnych. Dzięki optymalizacji stawek na urządzenia przenośne, licznym rozszerzeniom, reklamie typu Tylko Połączenia i odpowiednim wezwaniom do działania wykorzystujemy potencjał reklamy w wynikach Mobile. Proponujemy nie tylko reklamę tekstową w wynikach wyszukiwania, ale także reklamy graficzne i video na popularnych serwisach internetowych dostosowanych do urządzęń przenośnych, a także reklamy aplikacji.

Pamiętaj, że:
Dostosowanie stawek – 2 pierwsze pozycje reklam są celem strategicznym  - uzytkownicy urządzeń przenośnych nie zjeżdżają na dół strony wyników wyszukiwania. Pozycja pierwsza jest trzy razy ważniejsza w wynikach mobilnych niż pozycja druga.
Reklama Tylko Połączenia – smartphone służy nadal do dzwonienia – opcja Zadzwoń pozwala wykonać połączenia bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Ponadto jeśli jeszcze nie masz strony mobilnej to rozwiązanie jest idealne dla Ciebie – wyświetlany URL nie jest klikalny, użytkownik znajduje reklamę Twojej strony po to, by do Ciebie zadzwonić. Płacisz za telefon od klienta, nie za wyświetlenie rekalmy, czy kliknięcie w witrynę.
Rozszerzenia – nie tylko ulepszają wygląd reklamy, ale i zwiększają jej klikalność. Skorzystaj z rozszerzeń połączeń, lokalizacji, linków do podstron, czy rozszerzeń aplikacji.

Czy wiesz, że...?
 - to nie prawda, że klienci sektora B2B nie korzystają ze smatrphona – aż 42% wyszukujących usługi/produktu B2B w 2015r. korzystało z urządzeń mobilnych
- 67% użytkowników częściej dokonuje zakupu na stronach mobilnych
- 40% użytkowników wybierze konkurencje, jeśli Twoja strona nie będzie przystosowana do
 urządzeń mobilnych
- liczba zapytań na urządzeniach mobilnych ciągle wzrasta!

 

Dodano: 28 Grudzień 2017
Tagi: Adwords