Google Adwords w sieci wyszukiwań

Kampania Adwords - Google Ads w sieci wyszukiwań to natychmiastowa widoczność Twojej strony w najpopularniejszej wyszukiwarce Google. Jest to idealne rozwiązanie dla nowopowstałych stron internetowych, które czekają na wynik pracy pozycjonerów oraz świetne narzędzie do weryfikacji skuteczności fraz, a także metoda reklamowania firm z branż sezonowych. Jeśli wprowadzasz nowy produkt lub usługę, jeśli często zmieniasz ofertę to kampania Google Adwords jest właśnie dla Ciebie. 
Kampania w sieci wyszukiwań może być prowadzona równolegle z pozycjonowaniem, tak by nigdy spadek pozycji w wynikach naturalnych nie spowodował kryzysu w Twojej firmie. Adwords to nie tylko asekuracja w przypadku zmiennych algorytmów Google'a, ale także samodzielny kanał promocyjny Twojej firmy. 

Przewagą Adwordsa nad pozycjonowaniem jest dużo większa elastyczność co do fraz kluczowych. Nie tylko można je zmieniać w trakcie kampanii (dzięki czemu możesz przetestować, przed przystąpieniem do pozycjonowania, czy frazy, pod którymi będziesz widoczny, rzeczywiście pozwolą pozyskać nowych klientów), frazy nie muszą być związane z Twoim regionem, możesz nie tylko wybierać wyrażenia kluczowe zawierające nazwy innych, niż siedziba Twojej firmy, miejscowości, ale także kierować reklamę do użytkowników wyszukujących z konkretnych miejsc na świecie. Adwords pozwala również na kierowanie reklamy do użytkowników w określonym  wieku, czy o określonej porze dnia. Liczne rozszerzenia reklam sprawiają, że jest dużo bardziej atrakcyjna od wyników naturalnych, co wpływa na ilość wejść na Twoją stronę.

Na środki, które inwestujesz w Adwords składa się budżet kampanii, z którego pobierana jest opłata dopiero, gdy zainteresowany reklamą użytkownik w nią kliknie i przejdzie na Twoją stronę. Są to pieniądze dla Google'a. A także koszt obsługi kampanii – środki, które trafiają do nas za przygotowanie kampanii, jej monitoring i ciągłą optymalizację. Propozycja budżetu oparta jest o analizę statystyk i zawsze jest propozycją optymalną. W trakcie kampanii staramy się szukać oszczędności, masz tego gwarancję, ponieważ nie uzależniamy opłaty za obsługę od wysokości budżetu.

 

 

Dodano: 28 Grudzień 2017
Tagi: Adwords