Audyt stron internetowych

Pozycjonowanie, jak i reklama w wyszukiwarkach to tylko jeden z elementów prawidłowej kampanii reklamowej. Aby w pełni wykorzystać obie metody reklamy internetowej należy przyjrzeć się dokładnie całej witrynie pod względem przyjazności dla użytkownika oraz robotów wyszukiwarek. Audyt strony polega na analizie budowy witryny pod względem jej contentu (zawartości) oraz topologii, analizy stron konkurencji oraz wytyczenia kierunku dalszego rozwoju promowanego serwisu. Celem Audytu jest dostarczenie Państwu możliwie najbogatszej wiedzy na temat własnej strony internetowej.

W skład usługi audytu stron wchodzi:

Analiza budowy witryny pod względem semantycznym

Analiza budowy witryny internetowej zawiera szczegółową analizę struktury oraz budowy strony internetowej, badanie jakości contentu oraz nasycenie występowania słów kluczowych w treści witryny, sprawdzenie witryny z aktualnie obowiązującymi standardami W3C (World Wide Web Consortium).

Wybór odpowiednich fraz kluczowych

Aby lepiej i dokładniej zgłębić zagadnienie i tematykę, jakiej jest poświęcona Państwa strona korzystamy z podpowiedzi samych internautów używających wyszukiwarek. Możemy w ten sposób sprawdzić i znaleźć nowe słowa kluczowe, które będą przekładały się bezpośrednio na Państwa dochody.

Analiza konkurencji

Zestawienie witryny w wyszukiwarkach na tle konkurencji z wyszczególnieniem dla każdej z promowanych fraz. Analiza witryn konkurencyjnych wraz z prognozowaniem możliwych pozycji w wynikach.

Odnajdowanie grup docelowych: „targetting”

Odnalezienie dodatkowych grup docelowych zainteresowanych tematyką strony oraz potencjalnych kontrahentów. Przedstawienie metod pozyskania klienta.

Tworzenie strony ”przyjaznej”

Wysokie pozycje w wyszukiwarkach lub płatnych systemach reklam nie zawsze gwarantują pełną produktywność witryny. Tworzenie efektywnej kampanii reklamowej wymaga dogłębnej analizy zachowań użytkownika na stronie, stworzenia intuicyjnego systemu nawigacyjnego, oraz konstrukcji witryny zwiększającej wskaźnik ROI.

Wnioski z analizy

Na podstawie przeprowadzonych analiz proponujemy strategię rozwoju serwisu (lub firmy) w Internecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych form Marketingu. Analiza w znacznym stopniu wpływa na zmniejszenie kosztów potrzebnych do osiągnięcia określonych celów.

Wnioski z analizy obejmują: podsumowanie strony internetowej pod względem wyżej wymienionych badań, propozycje wprowadzenia możliwych strategii optymalizacji oraz zmian strony www, mające na celu poprawienie pozycji Państwa strony internetowej wyszukiwarkach.

Zadaj nam pytanie:

Imię i Nazwisko / Nazwa Firmy:

Treść:

Email zwrotny: